Czym jest remarketing dynamiczny w AdWords?
Remarketing dynamiczny to krok dalej od zwykłego remarketingu, pozwala wyświetlać użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę, reklamy zawierające produkty i usługi, które tam oglądali. Dzięki przekazowi dostosowanemu do odbiorców remarketing dynamiczny pozwala budować potencjalną i rzeczywistą sprzedaż, nakłaniając użytkowników odwiedzających witrynę w przeszłości do powrotu i dokończenia tego, co zaczęli.
Co zyskujemy korzystając z remarketingu dynamicznego w AdWords?
Reklamy dostosowane do produktów lub usług
Wystarczy połączyć plik danych zawierający produkty lub usługi z reklamami dynamicznymmi, a AdWords dobierze je zgodnie z zainteresowaniami wyświetlając najlepsze pozycje.
Wysokowydajne układy
AdWords prognozuje, jaki układ dynamiczny najlepiej sprawdzi się w przypadku użytkownika, miejsca docelowego i platformy, na której zostanie wyświetlona reklama.
Przykład:
Skuteczne prowadzenie oraz optymalizacja remarketingu dynamicznego
Nasza firma wykorzystuje autorskie narzędzia oraz metody optymalizacyjne pozwalające znacząco zwiększyć efekt prowadzonych reklam dynamicznych. Zarządzamy również kontami Google Merchant Center!
Koniecznie skontaktuj się z nami!