Remarketing Dynamiczny AdWords

Czym jest remarketing dynamiczny w AdWords?

Remarketing dynamiczny to krok dalej od zwykłego remarketingu, pozwala wyświetlać użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę, reklamy zawierające produkty i usługi, które tam oglądali. Dzięki przekazowi dostosowanemu do odbiorców remarketing dynamiczny pozwala budować potencjalną i rzeczywistą sprzedaż, nakłaniając użytkowników odwiedzających witrynę w przeszłości do powrotu i dokończenia tego, co zaczęli.

Remarketing dynamiczny

Co zyskujemy korzystając z remarketingu dynamicznego w AdWords?

  • Reklamy dostosowane do produktów lub usług
  • Wystarczy połączyć plik danych zawierający produkty lub usługi z reklamami dynamicznymmi, a AdWords dobierze je zgodnie z zainteresowaniami wyświetlając najlepsze pozycje.

  • Wysokowydajne układy
  • AdWords prognozuje, jaki układ dynamiczny najlepiej sprawdzi się w przypadku użytkownika, miejsca docelowego i platformy, na której zostanie wyświetlona reklama.

    Przykład:
    Remarketing dynamiczny

  • Skuteczne prowadzenie oraz optymalizacja remarketingu dynamicznego
  • Nasza firma wykorzystuje autorskie narzędzia oraz metody optymalizacyjne pozwalające znacząco zwiększyć efekt prowadzonych reklam dynamicznych. Zarządzamy również kontami Google Merchant Center! Koniecznie skontaktuj się z nami!