Najczęściej zadawane pytania

  1. Do kogo będzie należało konto AdWords?

    Jeżeli nie masz jeszcze konta AdWords założymy je dla Ciebie. Ty będziesz jego właścicielem i będziesz mieć cały czas do niego dostęp oraz podgląd prowadzonych działań i statystyk. Po ewentualnym zakończeniu współpracy konto pozostanie Twoje, a my stracimy do niego dostęp. Takie są zasady Google dotyczące współpracy z certyfikowanymi partnerami i my je w pełni popieramy i respektujemy. Zawsze wymagaj tego od agencji z którą współpracujesz.

  2. Komu będę płacić za kampanie AdWords - Wam czy Google?

    Możliwe są dwa rozwiązania. Możemy płacić za Twoje kampanie do Google, a następnie po zakończeniu miesiąca otrzymasz od nas fakturę zawierającą zarówno koszt samej kampanii (koszt Google) jak i nasze wynagrodzenie. W drugim wariancie sam rozliczasz się z Google, a od nas otrzymujesz tylko fakturę za nasze wynagrodzenie. Większość naszych klientów wybiera wariant pierwszy ze względu na wygodę i odroczoną płatność.

  3. Do jakich statystyk będę miał dostęp?

    Będziesz mieć dostęp do pełnych statystyk poprzez konta AdWords i Google Analytics. Dodatkowo dzięki połączeniu kont Google AdWords i Google Analytics będą dostępne dane o średniej liczbie odsłon na wizytę, średnim czasie trwania wizyty i o współczynniku odrzuceń. Te dane są szczególnie cenne jeżeli nie prowadzisz bezpośredniej sprzedaży przez stronę np. działalność usługowa - wówczas informacje o zaangażowaniu użytkowników są szczególnie ważne w ocenie jakości ruchu dostarczonego na stronę przez kampanie Google AdWords. Dodatkowo będziesz otrzymywać okresowe podsumowania z częstotliwością przez siebie wybraną (dziennie, tygodniowo lub miesięczne) - zobacz przykładowy raport z miesięcznym podsumowaniem.

  4. Co jest potrzebne żeby uruchomić kampanie Google Shopping?

    Do uruchomienia kampanii Google Shopping potrzebne jest konto Google Merchant (możemy je dla Ciebie założyć) oraz skonfigurowany import informacji o produktach i ich aktualnych cenach. Google Merchant ma zdefiniowany specjalny format plików. Jeżeli jednak współpracujesz już z jakąś porównywarką cenową np. Ceneo wówczas dzięki naszemu autorskiemu oprogramowaniu możemy "w locie" konwertować ten plik do formatu akceptowanego przez Google Merchant. Dzięki temu możemy oferować unikatowo krótki czas uruchomienia kampanii Google Shopping - w praktyce 24-48 godzin.

  5. Czy mogę otrzymać wzór umowy?

    Oczywiście - możesz pobrać wzór naszej standardowej umowy o prowadzenie kampanii AdWords (PDF). Zachęcam również do zapoznania się z regulaminem AdWords (PDF).